Preloader image

„A tested használd a gépek helyett!”

FUNCTIONAL TRAINING

|
Céljaink

Vendégeink fittségi szintjének növelése...

...az egészséges életmód népszerűsítése....

...hogy a mindennapi élet se lehessen akadály.

Módszerek

Különféle edzésmódszereket alkalmazunk, mint a TRX...

...olimpiai súlyemelés, erőemelés, kettlebell, futás...

...evezés, tornagyakorlatok, erősember-feladatok.

Ki jöhet?

Mindenki más edzettségi állapottal, testtömeggel, erőnléttel érkezik.

Az edzések megkezdéséhez nem kell fittnek, erősnek lenned.

A kezdő szint egyénfüggő, hogy kivitelezhető és élvezhető legyen.

Edzések

Edzéseinken a súlyzós edzések, a torna, a gimnasztika, a futás, a kettlebell gyakorlatait vegyítve alkalmazzuk. Óráinkat mindig edző vezeti és 6-8 fős kiscsoportokban zajlanak.

Functional Training

A Functional Training inkább edzésfilozófia, mint külön sportág.

A Functional training célja a tíz alapképesség együttes edzése (állóképesség, kitartás, erő, hajlékonyság, teljesítmény, gyorsaság, koordináció, mozgékonyság, egyensúlyérzék, pontosság), a valódi élet minden kihívására megfelelő választ adó funkcionális erő kialakítása. Alapja az intenzív és állandóan változó edzésingerek biztosítása. A Functional Training minimális eszközkészlettel, akár a szabadban is végezhető, a minimálstílusú konditermeket preferálja, nincs szükség modern, kereskedelmi célú kondigépekre. A Functional Training célja a test erejének, teljesítőképességének növelése, bármely kihívásról legyen is szó.

TRX

Totalbody Resistance Exercise
(teljes testtel végzett ellenállásos edzés)

A TRX Suspension Trainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely izomláncok edzését teszi lehetővé. A TRX egy mozaikszó, jelentése: teljes testtel végzett ellenállásos edzés. A TRX Suspension Trainer (teljes testtel végzett ellenállásos edzés) a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely izomláncok edzését teszi lehetővé. A suspension trainer (felfüggesztéses edző) egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját test súlyát használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge, illetve a stabilitás adja. Ezáltal a gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot és a core izmok stabilitását tuduk fejleszteni. Az eszközt Randy Hetrick fejlesztette ki az amerikai haditengerészet elit alakulatánál az ezredforduló körüli években.

Bemutatkozás

Az Ironman Training Center egy kondicionáló és erőnlétfejlesztő terem.
Nincs tükör, nincsenek gépek, az emberek maguk lesznek azok.

Telefon: +36 30 388 8513

1117 Budapest, Sopron út 19.
AYCM
Team Image

Jacob András

Telefon: +36 30 388 8513

1117 Budapest, Sopron út 19.
Team Image

Jacob Ádám

Kapcsolat

1117 Budapest, Sopron út 19. Telefon: +36 30 388 8513

„A férfinak nincs joga a fizikai edzés terén amatőrnek lennie.
Szégyen számára anélkül megöregedni, hogy látta volna azt a szépséget és erőt, amire a teste képes.”

(Szókratész)